Frokostordning Viborg

Ønsker I som virksomhed en lækker frokostordning i Viborg? Madmutter er en cateringvirksomhed, som bl.a. har specialiseret sig i at levere frokostordninger i Viborg til mange forskellige virksomheder og bofællesskaber. Vores frokostordninger består altid af delikate og velsmagende retter, der passer til enhver smag.

Lækker hjemmelavet mad til frokost hver dag

Al Madmutters mad bliver hjemmelavet fra bunden af hver eneste dag, så du altid kan være sikker på, at få leveret lunt og frisk mad til dine medarbejdere hver dag. Vores frokostmad er af meget høj kvalitet, og vores dygtige kokke har mange års erfaring med at lave mad til frokostordninger til både små og store virksomheder. Hver dag bliver der leveret en lun ret med forskelligt tilbehør.

En frokostordning kan bl.a. bestå af:

  • Frikadeller
  • Hjemmebagt rugbrød
  • Forskellige salater – f.eks. tunsalat, skinkesalat, pastasalat mm.
  • Steg
  • Hakkebøf m. kartofler og brun sovs

For bare at nævne et par eksempler af vores meget populære retter til frokostordninger.

Skræddersy en frokostordning efter jeres ønsker

Hvis du vælger at få leveret mad til frokostordning Viborg fra Madmutter, kan du vælge at sammensætte de forskellige retter til din virksomhed efter jeres specifikke ønsker og behov blandt medarbejderne, men du kan også vælge at lade os stå for at levere varierede og appetitvækkende retter til jeres frokostordning i virksomheden.

Vi sammensætter naturligvis de forskellige retter alt efter dine medarbejders behov, lige meget hvilken mulighed du vælger, og vi tager altid hensyn til madallergier og madkulturer. Derfor kan vi naturligvis også levere et stort udvalg af vegetarretter, såfremt i ønsker dette.

Kontakt Madmutter for at høre mere om frokostordning Viborg

Du er altid meget velkommen til at ringe til os og få et gratis og uforpligtende tilbud på frokostordning til din virksomhed i Viborg, hvor du kan få en velsmagende frokostordning til en særdeles konkurrencedygtig pris, der helt sikkert vil falde i god jord hos dine medarbejdere.